Connectat

Cum să slăbești 10 kilograme în 2 săptămâni fără să te abții de la mâncare și fără să mergi la sală!

Femeile nu sunt niciodată mulțumite de felul în care arată pentru că mereu se găsește ceva care le nemulțumește. Fie că este vorba de kilogramele în plus, fie că este vorba de culoarea părului.

Femeile tind să fie obsedate de felul în care arată și de cele mai multe ori apelează la diferite tehnici pentru a slăbi. Unele dintre ele sunt foarte scumpe și deloc eficiente, alte sunt dăunătoare sănătății.

Vrei să slăbești cât mai repede și fără să transpiri în sălile speciale? Ei bine, această metodă te poate ajuta să slăbești repede și sănătos. Rezultatele nu vor înceta să apară.

Tot ce trebuie să faci este să bei un amestec de apă cu lămâie în fiecare zi conform graficului de mai jos. În timpul acestei diete, poți mânca normal și nu trebuie să te abții de la nimic.

Dieta durează 14 zile:

Ziua numărul 1: un pahar de apă și suc de la o lămâie.

Ziua 2: 2 pahare de apă și suc de la o lămâie.

Ziua 3: 3 pahare de apă și suc de la o lămâie.

Ziua 4: 4 pahare de apă și suc de la o lămâie.

Ziua 5: 5 pahare de apă și suc de la 2 lămâi.

Ziua 6: 6 pahare de apă și suc de la 2 lămâi.

Ziua 7: 10 pahare de apă și suc de la 3 lămâi.

Ziua 8: 6 pahare de apă și suc de la 2 lămâi.

Ziua 9: 5 pahare de apă și suc de la 2 lămâi.

Ziua 10: 4 pahare de apă și suc de la o lămâie.

Ziua 11: 3 pahare de apă și suc de la o lămâie.

Ziua 12: 2 pahare de apă și suc de la o lămâie.

Ziua 13: un pahar de apă și suc de la o lămâie.

Ziua 14: 10 pahare de apă și suc de la 3 lămâi.

Pe lângă această dietă, îți mai recomand și altele care sunt la fel de eficiente, însă sunt mai stricte. Depinde de tine!

Dieta daneză – 20 de kilograme în 2 săptămâni

Această dietă durează doar 13 zile și este foarte strictă, însă este și foarte eficientă. În funcție de metabolismul pe care îl ai, vei slăbi între 7 și 20 de kilograme. Tocmai pentru că este o dietă foarte strictă, nu multe persoane reușesc să țină această dietă.

Meniul dietei daneze:

Ziua 1:

Mic dejun: o ceașcă de cafea îndulcită cu un cub de zahăr.

Prânz: patru linguri de spanac fiert, două ouă fierte și o roșie.

Cină: o porție de carne de vită slabă și de dimensiuni cât jumătate de palmă. Carnea trebuie fiartă cu zeamă de la jumătate de lămâie și poți mânca și un bol mic de salată de lăptuci.

Ziua 2:

Mic dejun: o ceașcă de cafea îndulcită cu un cub de zahăr.

Prânz: carne gătită ca cea de la ziua 1, dar nu trebuie să fie carne de porc.

Cină: la fel.

Ziua 3:

Mic dejun: o ceașcă de cafea îndulcită cu un cub de zahăr și o felie de pâine prăjită.

Prânz: o felie de șuncă, două ouă fierte și o salată de lăptuci.

Cină: patru linguri de țelină fiartă, o roșie și un fruct proaspăt.

Ziua 4:

Mic dejun: o ceașcă de cafea îndulcită cu un cub de zahăr și o felie de pâine prăjită.

Prânz: un pahar de suc de portocale și un iaurt medu.

Cină: un ou fiert, trei felii de brânză de vacă și un morcov.

Ziua 5:

Mic dejun: un morcov și două felii de lămâie.

Prânz: pește fiert cu zeamă de lămâie și o linguriță de unt.

Cină: friptură de vită cu un bol mic de salată de lăptuci și țelină tocată mărunt.

Ziua 6:

Mic dejun: o ceașcă de cafea cu un cub de zahăr și o felie de pâine prăjită.

Prânz: două ouă fierte și un morcov.

Cină:o jumătate de ou gătit cum îți este mai la îndemână, dar nu prăjit și fără condimente, un bol mic de salată de lăptuci cu zeamă de lămâie.

Ziua 7: o ceașcă de ceai fără zahăr.

Prânz: nimic, doar apă.

Cină: la fel ca la ziua 6.

Dieta îngerilor – 10 kilograme în 13 zile.

Această dietă trebuie începută de duminica și te va ajuta să slăbești sănătos fără să te înfometezi.

Micul dejun: bea un pahar cu apă imediat ce te trezești. După 15 minute poți bea o cană de ceai îndulcit cu miere sau o cafea neîndulcită sau o cană de iaurt. Ca alimente, este permisă brânza cu legume sau un fruct sau, dacă vrei, o mână de nucă sau caju, alune, semințe de floarea soarelui.

Prânz: pește cu legume crude sau o ciorbă.

Gustare: un fruct sau câteva legume cu sare fără pâine.

Cină: salată cu ce puțin 5 legume și poți adăuga și brânză. Dacă vrei neapărat să mănânc cu pâine, poți face pâine în casă.

loading...

Comentează